Nasz grafik

WAŻNE Wszystkich chętnych i zainteresowanych w uczestniczeniu na zajęciach:
1. prosimy o wcześniejsze zapisy na zajęcia drogą telefoniczną, mailową, przez naszą stronę internetową lub bezpośrednio w klubie,
2. jeżeli ktoś się zapisał a nie może przyjść prosimy o poinformowanie o tym fakcie klubu max do 2 godzin przed zajęciami, w przeciwnym razie wejście zostanie „ściągnięte” z karnetu.
3. prosimy o zapoznanie się z „Regulaminem zapisów” dostępnym także na stronie internetowej w zakładce strefa klienta
Dzięki zapisom wiemy czy zajęcia odbędą się czy nie; minimalna liczba uczestników to – 5 osób.

Grafik ważny od 01.01.2017

Relaksujący zestaw ćwiczeń fizycznych mających na celu poprawę zdrowia oraz ogólnej kondycji ciała.

mało intensywne

  • 10.00-10.55
  • Betty

Dynamiczne zajęcia dla osób chcących ćwiczyć sporty walki, zwiększające siłę, szybkość oraz koordynację.

intensywne

  • 12:00-13:00
  • Kuba

Dynamiczne zajęcia dla osób chcących ćwiczyć sporty walki, zwiększające siłę, szybkość oraz koordynację.

intensywne

  • 16.00-16.55
  • Kuba
poniedziałek wtorek środa czwartek piątek sobota
09:00

Zdrowy Kręgosłup

Zajęcia wzmacniające, o charakterze usprawniającym, poprawiającym kondycję, równowagę, ruchomość w stawach oraz ogólne samopoczucie uczestników. Przeznaczone dla osób starszych, dostosowane do możliwości uczestników.

mało intensywne

  • 09.00-09.55
  • Betty

mało intensywne

10:00 Gimnastyka Gold

Zajęcia wzmacniające, o charakterze usprawniającym, poprawiającym kondycję, równowagę, ruchomość w stawach oraz ogólne samopoczucie uczestników. Przeznaczone dla osób starszych, dostosowane do możliwości uczestników.

średnio intensywne

  • 10.00-10.55
  • Betty

12:00
16:00

Piłki/Fitmama

Wszechstronny trening z wykorzystaniem piłki rehabilitacyjnej, podczas którego wzmacniamy mięśnie, zwiększamy elastyczność ciała oraz poczucie równowagi. Trening bezpiecznych dla Pań w ciąży.

  • 16.00-16.55
  • Betty Wińska

Sztuki Walki Dzieci

Specjalne zajęcia dla dzieci chcących rozwijać umiejętności w walce wręcz

  • 16.00-16.45
  • Adrian Bober

Sztuki Walki Dzieci

Specjalne zajęcia dla dzieci chcących rozwijać umiejętności w walce wręcz

  • 16.00-16.45
  • Adrian Bober

Piłki/Fitmama

Wszechstronny trening z wykorzystaniem piłki rehabilitacyjnej, podczas którego wzmacniamy mięśnie, zwiększamy elastyczność ciała oraz poczucie równowagi. Trening bezpiecznych dla Pań w ciąży.

średnio intensywne

  • 16.00-16.55
  • Betty Wińska
17:00

Zdrowy Kręgosłup

Program ćwiczeń dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Przeznaczony dla osób, którym doskwierają bóle kręgosłupa, zajęcia te pomogą w zmniejszeniu nacisku na kręgi, ból zostanie zredukowany, a przykurczone grupy mięśniowe – rozciągnięte i rozluźnione.

mało intensywne

  • 17.00-17.55
  • Betty Wińska

Szt. Walki Dorośli

Dynamiczne zajęcia dla osób chcących rozwijać w walce wręcz, zwiększające siłę, szybkość oraz koordynację.

intensywny

  • 16.45-18:00
  • Adrian Bober

Szt. Walki Dorośli

Dynamiczne zajęcia dla osób chcących rozwijać w walce wręcz, zwiększające siłę, szybkość oraz koordynację.

intensywny

  • 16.45-18:00
  • Adrian Bober

Zdrowy Kręgosłup

Program ćwiczeń dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Przeznaczony dla osób, którym doskwierają bóle kręgosłupa, zajęcia te pomogą w zmniejszeniu nacisku na kręgi, ból zostanie zredukowany, a przykurczone grupy mięśniowe rozciągnięte i rozluźnione.

mało intensywne

  • 17.00-17.55
  • Betty Wińska
18:00

Metamorfoza

Autorski trening ukierunkowany na wykreowanie pięknej sylwetki; każde z zajęć poświęcane jest trenowaniu poszczególnej, konkretnej partii ciała.

intensywny

  • 18:00-18:55
  • Kasia Helbin

STOP CELLULIT

Głównym celem zajęć jest profilaktyka i redukcja „pomarańczowej skórki”, prowadzone są ze stałą intensywnością tak by stworzyć jak najlepsze warunki do spalania tkanki tłuszczowej, angażuje wszystkie partie mięśniowe.

średnio intensywny

  • 18.15-19.15
  • Angelika

TURBO SPALANIE

Zajęcia o charakterze ogólnorozwojowym angażujące „duże” partie mięśniowe całego ciała, mają na celu kształtowanie sylwetki oraz podniesienie wydolności organizmu.

intensywny

  • 18:00–18:55
  • Klaudia Piejko

Pilates

Trening, którego celem jest rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała, poprawy postawy oraz ogólnego stanu zdrowia. Bezpieczny dla osób mających problem z kręgosłupem.

mało intensywny

  • 18:15–19:10
  • Kasia Helbin

Fit Odchudzanie

Autorski program treningowy przeznaczony dla osób pragnących zrzucić zbędne kilogramy oraz wyrzeźbić swoje ciało. Trening prowadzony jest z wykorzystaniem akcesoriów fitness m.in. sztangi, hantle, taśmy, TRX

intensywny

  • 18:00-18:55
  • Klaudia Piejko
19:00

Model Look

To dynamiczne zajęcia przeznaczone dla wszystkich, którzy wymodelować i ujędrnić swoje ciało a także pragną pozbyć się niechcianych kilogramów.

średnio intensywny

  • 19:00–19:55
  • Kasia Helbin

Power Mental Body

Program treningowy, którego celem jest rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała, poprawy postawy oraz ogólnego stanu zdrowia. Bezpieczny dla osób mających problem z kręgosłupem.

mało intensywny

  • 19:15–20:10
  • Kasia Helbin

Circuit Challenge

Trening obwody z wykorzystaniem sprzętów fitness mający na celu zwiększenie ogólnej sprawności organizmu

intensywny

  • 19:00–19:55
  • Damian Pryczyński

Model Look

To dynamiczne zajęcia przeznaczone dla wszystkich, którzy pragną zrzucić zbędne kilogramy, wyrzeźbić i wymodelować swoje ciało.

średnio intensywny

  • 19:15–20:10
  • Kasia Helbin

STOP CELLULIT

Głównym celem zajęć jest profilaktyka i redukcja „pomarańczowej skórki”, prowadzone są ze stałą intensywnością tak by stworzyć jak najlepsze warunki do spalania tkanki tłuszczowej, angażuje wszystkie partie mięśniowe.

  • 19:00-19:55
  • Angelika Czajęcka
20:00

Circuit Challenge

Trening obwody z wykorzystaniem sprzętów fitness mający na celu zwiększenie ogólnej sprawności organizmu.

intensywny

  • 20.00
  • Damian P.

Tr. Obwodowy

To trening przeznaczony dla osób które chcą spalić zbędne kilogramy oraz wymodelować swoją sylwetkę. trenig prowadzony jest na stepach z użyciem różnorodnych akcesoriów fitness.

średnio intensywny

  • 20:15–21:10
  • Kasia Helbin

Zumba

Zumba to innowacyjny system fitness, który jest kombinacją areobiku i dynamicznych rytmów latynoskich.

intensywny

  • 20:00–20:55
  • Kasia Kędzierska

FTB Full Body Workout

Uniwersalny trening całego ciała skierowany dla każdej osoby chcącej zbudować masę mięśniową jednocześnie stymulując zbędną tkankę tłuszczową. Trening ukierunkowany na kształtowanie sylwetki przy użyciu własnej siły mięśniowej.

intensywny

  • 20:15–21:10
  • Mateusz Otoliński

Circuit Challenge

Trening obwody z wykorzystaniem sprzętów fitness mający na celu zwiększenie ogólnej sprawności organizmu

intensywny

  • 20:00–20:55
  • Damian P.